6 mõttemütsi meetod arvutitunnis

Kuuajase praktika järgi ei võtaks “Kuus mõttemütsi”  teemaks mitte sugugi midagi IT vallast, vaid hoopis, kuidas saada õpilased ise avastama, kuidas arvuti ülesandeid nende käsu peale lahendab. Must: Oodata, et õpilased lihtsalt leitavad nupukesed ise üles leiavad või kaaslaste pealt vaatavad või õpivad, on üsna mõtetu. Punane: Iseseisval tööl on pidevalt kaikumas ruumis: õpetaja, õpetaja, õpetaja, õpetaja… Must: Ei pane nad seda tähele, kui ette näidata ega kuule, kui kõrval teisele õpilasele just seletatakse. Punane: Õnneks on muidugi erandeid :)

Jagaks välja mütsid:
Roheline – loovus – uued ideed
Valge – informatsioon – soovin rohkem infot – uued teadmised
Kollane – energia – eelised
Punane – emotsioonid
Must – ohud – puudused
Sinine – kuhu oleme jõudnud? – kuidas edasi? – mida tuleb lisada?
Valge: ja ülesandeks – kuidas leiab õpilane arvutitunnis ilma õpetaja abita ülesandele lahenduse.

Sinine: Päris põnev oleks kuulda, mida noored ise välja pakuvad.

Advertisements
Rubriigid: IFI7031 Aktiivõpe informaatikatunnis, Postitused, sildid: , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s